بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

به کجا چنین...

سلام 

امشب رفتم سایت دانشگاه بجای دو تا خبر از پیشرفت و کلی تبلیغ واسه وضعیت دانشگاه

همه اش از شرایطه سفت و سخت دانشگاه حکیم سبزواری نوشته بودن

از گرون تر شدن غذاها گرفته تا اینکه دیگه آقایون به لطفشون پنجشنبه ها هم غذا نمیدن

از شرایطه جدید خوابگاه ها از سیب زمینی بودن خودمون تیم ملیمون !!!

نمیدونم واقعا چطور باید اینهمه پیشرفت رو تقدیر و تشکر کرد که وضعیت دانشگاه دقیقا شده بازار!!!!!

همه نرخ ها به روز!!! و همه چی هم بی تاثیره این وسط ما هم هویج!!!

امیدوارم بعد از اینکه مسئولین محترم مدیریت کلان در سطح بین الملل پرداختند موفق باشند!!!

اینجا هیچ مشکلی از هیچ نظری وجودنداره و با زمانی که ما اومدیم این دانشگاه همه چی چیز تر شده

بیخیال دوست من دانشگاه اسمش عوض شد باید هم با قبل فرق کنه الان حکیم سبزواری هستش!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 11:28 ب.ظ

آقا هرکی نداره نیاد دانشگاه.اصلا چه وضعشه؟کی گفته مردم عادی حق درس خوندن دارن.اصلا کی گفته حق نفس کشیدن دارن؟!!!!!!!!!!!

چه فرقی میکنه؟ یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

اقای عدالت میخواست وضع قشر کم درامد رو بهتر کنه ولی یه کاری کرد که تنها راه پیشرفتشون رو ازشون گرفت . واسه اونی که داره چه فرقی میکنه قیمت هر وعده غذا 160 تومن باشه یا 580 تومن تازه میگن گرونتر هم میشه.

محمود چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام حسین جون
خوشحالم دوباره برگشتی تو رینگ با همون مواضع قبلی
و سلام به همه بچه های فیزیک 86 و87و 88(بقیه رو وللللش)
اولا باید بگم... ولی نمیگم!
دوما" ول کنین این بحثارو. از دوره دانشجوییتون لذت ببرین( ازنوع مشروعش) که بعدا افسوس میخورین. از ما گفتن بود
سیما" اگه زبونم لال سنواتی بشین چیکار میکنین ؟!!!!
چارما" هدف عرض سلام بود سه مورد قبلی رو وللللش

سلام مموتی عزیزم خوبی والله چشم هر چه شما بگی برادر حقیقتش اینه که درد کشیده میدونه درد منم درد اینکه غفلت کردم و چه روزایی گذشت واسم رو میدونم... خوش باشی همیشه

ممل یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 05:40 ب.ظ

بچه ها چطورین؟
محمد جرارد تو خوفی؟
مهموتی تو شوتوری؟
پرشکی سبزوار نرفتی؟
و بقیه ...........چطورین؟
یاد همگی بخیر.............

سلام مملی جوووون خوبی والله دله من واسه همتون اجمعین تنگ شده
اما واقعا روزگار بازی ها داره با ما...
فردا صبح پرواز دارم خیلی هم دلم گرفته...

کیه؟ سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 01:07 ب.ظ

از شما چه پنهون ما هم مایه داریم با وجود این همه تورم پله های ترقی طی میکنیم
بازم گلی ب جمال دانشگاتون که گرونی ها رو میگه از ما...

من که متوجه منظور شما نشدم بهرحال موفق باشید

پریناز پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام.خیلی وقت بود به وبلاگتون سر نزده بودم.خسته نباشید.
والا ما به کی بگیم این آقای عدالت پیشه و مردم سالارو نمیخایم؟؟؟؟ باور کنید وضعیت الان دانشگاه رو که با 4سال پیش مقایسه می کنم فقط می تونم بگم ...متأسفم......

منم فقط میتونم بگم متاسفم...

یه همکلاسی جمعه 14 مهر 1391 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام
از زمانی که گفته بودید تا مدتی نمی نویسید به وبلاگمون سر نزده بودم خیلی خوشحال شدم واقعیت تلخی بود اما به امید فردایی بهتر

سلام مرسی که نظر دادین و باز سر زدین...

مجردی پنج‌شنبه 27 مهر 1391 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام به همه بچه های فیزیک 86دلم واسه همتون تنگ شده امدوارم هرجاهستیدموفق باسید

مش ممد یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام حسین جون

و سلام به همه بچه های فیزیک 86 و87و 88(بقیه رو وللللش
خداحافظ حسین جون
و خداحافظ همه بچه های فیزیک 86 و87و 88(بقیه رو وللللش

سلام مش ممد عزیز دلم واسه تعریف کردنات تنگ شده
انشالله هرجا هستی موفق باشی همیشه خوش و تندرست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد