بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

ظرف خاطره ها...

سلام همین اول میخوام بگم امروز دلم واسه مهرماه سال 86 تنگ شده وقتی همه چی واست میرفت که تازه باشه وقتی که با امید پا میزاری تو این شهر و همه رفتار ها رو بهشون دقت میکنی از سردرگمیت تو روزایه اولی که پا میزاری تویه دانشگاه از غریبه بودنت که انگار زود یادت میره...

دلم واسه مهرماه سال 87 هم هم تنگ شده واسه اینکه یه جوری دیگه تو دانشگاه راه رفتی دیگه میدونستی چی به چیه آدمایه جدید میدیدی یاد خودت میفتادی...

اما دلم واسه مهر 88 اصلا تنگ نمیشه کاش قیچی داشتم اون رو از زندگیم پاکش میکردم واقعا کاش ...

امامهر 89 خیلی خوب بود همه چی همه حال و هواش...خیلی دیر فهمیدم کیا دور برم بودن و خیلی زود تموم شد...

دلم واسه همه مهرها تنگ شد تو این مهر واقعا بی مهر...هر جا هستی خوش باشی و تندرست و هر جا داری الان ارشد میخونی یا کار میکنی از همه سر باشی...

نظرات 11 + ارسال نظر
asgh یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 08:54 ب.ظ

مهر 88 چش بود مگه ! خیلی هم دلتون میخواست بچه هاییی به این گلی وارد دانشگاه شدند!

دوست عزیز واسه من بد بود نه اینکه کی ورودی بوده یا نبوده واسه من خودم ...

پریناز دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 10:39 ب.ظ

واقعا یادش بخیر.منو بردین به 4سال پیشم.ای کاش دوباره همون روزا بود و ما هم آدمای همون سال ها ،ای کاش خیلی اتفاقا نمی افتاد.ای کاش...

آره واقعا یادش بخیر...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 01:56 ق.ظ

پزشکی من هرچی نیخوام خاطره بنویسم میگه به علت وجود بعضی از کلمات قادر به نمایش نظر نمیباشد

دوست گرامی یکسری کلمات هست که سیستم حرف نادرست تشخیص میده اگه اینطوره میتونی دوسته من بهم ایمیل کنی یا همینجا تو وبلاگ واسم بفرستی...

.... سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 07:59 ب.ظ

ai pezeshki cheghadr zood migzare
t 1 engar na engar 5sal az oon moghe migzare
avalin barf zemestooni yadete? kharid shab yalda chetor? footbalay akhar shab che mokafati dasht aminoo vase rad shodan az divar? oon 100tomani mochale shode k gozashti roo miz masool sait?negah aghel andar safihe oon masoole?
cheghadr habib goosh mikardi
oon harkat enghelabi amirhossein...

واقعا به نکته های ظریفی اشاره کردی دوست عزیز مرسیییییییی

جلال یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام پیرمرد چطوری تو منم دلم خیلی واسه اون روزا تنگ شده دهنت سرویس دلم گرفت.از سایت دانشگاه بابلسر دارم مینویسم خیلی دلم میخواد ببینمت بای

سلام جلال جان مرسی بابته لطفت انشالله موفق باشی

مملی شنبه 13 آبان 1391 ساعت 08:50 ق.ظ

ای پسر جان
یادش بخیر
ما که گفتیم بهت تو یکدنده بودی!!
طرف ما هم بیا پسر!

آره مملی حق با شما بود...

مش ممد یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 09:28 ب.ظ

سلام حسین یادم میاد اولین کسی بودی که تو دانشگاه باهات آشنا شدم
یاد شب یلدای ۸۶
یاد حکمت ۳۹ و ۴۱ و همه ی شب های قشنگ اونجا یاد همسایه های روبرویی ما

یاد ماه رمضان ۸۶
یاد احسان- امین مرتضی ها- مصطفی - جواد - رضا - درودی - یاد خودتو یاد همه ی بچه ها بخیر
مطمئنم هیج کس یادش نمیره
تا بعد ...

مش ممد بگم این نظرت خرابم کرد کم نگفتم واقعا منو بردی یهو همچین تویه یه حال و هوایی که هیچوقت از ذهنم دور نمیشه دله منم واقعا واستون تنگ شده و یاد اون روزایه قشنگ بخیر یاد فوتبال بازی کردنامون...یادش بخیر واقعا

همدم سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 08:46 ب.ظ

اوهوی مش ممد چرا منو اونطوری ناراحن کشیدی؟؟ یادمه اولین روزای خوابگاه تو و امین و احسان و... هی یادش بخیر... من اینجوری امدم ازتون نمک گرفتم...
ماه رمضونی با سه چهارتا غذا کل خوابگاه سحری و افطاری مخوردیم.... هییییییی
مش ممد کجایی باهات درددل کنم
دلم برا همه یه ذره شده...
ایشالا هرجا هستید موفق وشاد باشین

سلام جواد جان هرچند این رو واسه مش ممد نوشتی اما منم واقعا دلم واستون تنگ شده واسه همتون واسه همه روزایی که با هم داشتیم دوستتون دارم و همیشه بیادتونم

مش ممد پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام مجدد حسین جان و در ادامه جواد جان (گوشکوب جان )
نمیدونم چرا چند وقته خیلی دلم برا بچه ها تنگ میشه ( قبلا اینجوری زیاد نبودم )
راستی حسین یادت میاد تمام شب بیدار بودی برا نشریه انجمن، ظهر روز بعد ...
راستی جواد قیافت مراحل زیر رو طی کرد تا به اون مرحله رسید

فعلا دعا می کنم هر جا هستید و هر جا رفتید خداوندی که همیشه با شماست یارتون باشه و نگهدارتون
به امید آینده ای مانند گذشته ( حداقل در بعضی چیزا ... )

مش ممد پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 11:37 ق.ظ

راستی حسین :
نمیشه یه لینکی ثابت برا بچه های خودمون تو سایت بذاری به بچه ها اطلاع بدیم بیان درش نظر بذارن؟

انشالله بعد از کنکور چشم

86 شنبه 23 دی 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

این پیشنهادلینک خیلی خوبه هابه فکدباشید

بعد کنکور انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد