بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

خدایا

من همانی هستم که وقت و بی وقت مزاحمت می شوم...

همانی که وقتی دلش می گیرد و بغضش می ترکد، می آید سراغت... 

من همانی ام که همیشه دعاهای عجیب و غریب می کند و چشم هایش را می بندد و می گوید من این حرف ها سرم نمی شود  بایددعایم را مستجاب کنی...

همانی که گاهی لج می کند و گاهی خودش را برایت لوس می کندهمانی که بعضی وقت ها پشت سر مردم حرف می زند

گاهی بد جنس می شود و البته گاهی هم خود خواه

حالا یادت آمد من کی هستم ؟؟؟؟؟؟؟؟

باز هم آمدم پیشت با یک دل خسته از همه اتفاق های بد دنیا ، از این همه تنهایی و از این همه دلخوری ...

کمک کن مرا تا قوی باشم و محکم ، کمک کن تا دوست بدارم همه را تابتوانم زندگی کنم و زندگی ببخشم ...


دیگر غیر تو هیچ ندارم که به آن دل خوش کنم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
همدم یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 01:51 ب.ظ

عجب اسم پر رمز و رازی داری؟؟
بابا با این حسین نگرد...
قشنگ بود

درست مثل اسم شما
روچشم
ممنون

هچنی جمعه 26 آبان 1391 ساعت 08:15 ب.ظ

زیبا ولی حیف که غمگینه.....
خب راس میگه چه اسم پر رمز و رازی......
توصیه‌های ایمنی رو جدی بگیر

ممنون
اینجا اسم همه به صورت رمزه .
ممنون آقا/خانم ایمنی.

پریناز سه‌شنبه 7 آذر 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

با خوندن این متن ،غم اتفاقای بد این 2هفته دوباره اومد سراغم..............
واسم دعا کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد