بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

یه تیکه زمین

سلام خوبین دوستان فقط خواستم بگم دو ماه دیگه تا ارشد مونده امیدوارم همتون موفق باشید...

ادامه مطلب رو بخونید جدا از حال و روز این روزایه شما نخواهد بود...

شاید میگین این که عنوان آهنگ جدید آقای اصفهانی هستش بله ولی واقعا صداش صداس و من خیلی دوست دارم جدا از چیزی که میخونه صداشه که میمونه اما اینبار یه کار زیبا از آقایه اصفهانی یه کاری مردمی و واسه دله مردم واسه همه اونایی که میرنجن میسوزن و میسازن امیدوارم روز بدونند چقدر این ملت... بگذریم متن آهنگش رو میزارم لینکش هم تا ه.....ی....ل...تر نشده میزارم دانلود کنید با تشکر از سایت همیشه فعال و اجتماعی تهران سانگ


بهشت از دست آدم رفت از اون روزی که گندم خورد

ببین چی میشه اون کس که یه جو از حق مردم خورد

کسایی که تو این دنیا حساب ما رو پیچیدن

یه روزی هر کسی باشن حساباشونو پس می دن

عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست

پرستش راه تسکینه پرستیدن تجارت نیست

سر آزادگی مردن ته دلدادگی میشه

یه وقتایی تمام دین  همین آزادگی میشه

کنار سفره ی خالی یه دنیا آرزو چیدن

بفهمن آدمی یک عمر بهت گندم نشون می دن

نذار بازی کنن بازم برامون با همین نقشه

خدا هرگز کسایی رو که حق خوردن نمی بخشه

کسایی که به هر راهی دارن روزیتو می گیرن

گمونم یادشون رفته همه یک روز می میرن

جهان بدجور کوچیکه همه درگیر این دردیم

همه یک روز میفهمن چجوری زندگی کردیم


یه تیکه زمین

نظرات 12 + ارسال نظر
فیزیک86 چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام
میبینم این وبلاگ هنوز ادامه داره و این خیلی خوبه؛ هروقت دلمون هوای خاطرات گذشته رو داشت این جا یه سری بزنیم.
برای همه کنکوریها وشما جناب پزشکی آرزوی موفقیت دارم.
ولی اینو بدونید ادامه تحصیل تو فیزیک خیلی خیلی سخته به عبارتی اول بدبختیه
واسه منم دعا کنید

انشالله موفق باشید کارشناسی این رشته هم سخته دیگه افتادیم تویه یه راه که انگار راهه برگشتی هم نداره

همدم چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 08:31 ب.ظ

سلام پسر . ایشالا جایی که دوست داری قبول شی!

سلام پسر خودت هم انشالله هرجا میخوای قبول بشی

کیه؟ چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام دانشجوها
روز همه مون مبارک

سلام روز دانشجو مبارک

منم پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام به همه بچه های فیزیک ۸۶
این ((کیه)) واقعا کیه؟ چرا اینجوریه؟ روز دانشجو رو به خودش تبریک میگه... گلی به جمال خودش میذاره...
مث اینکه خیلی.....

مهم اینه که همیشه با ماست از همتون ممنونم که نظر میزارید

کیه؟ شنبه 18 آذر 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

بابا مثه اینکه ما دل نداریم !!!!!!!!!!!!!
خوب به خودم تبریک گفتم چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ضمنا [منم]گرامی از دانشگاهیاتون نیستم کلا با وبلاگای دانشجویی حال میکنم براشون نظر میذارم اگه جمیعا ناراحتید نیام؟؟؟؟؟؟ولی اگه نیام پست ها بدون نظر میمونه ها
ازما گفتنه

نه دوسته من شما بیا هر کسی هستی من نظر خوندن رو دوست دارم ممنونم ازتون

مهدی شنبه 18 آذر 1391 ساعت 10:19 ب.ظ http://takayar.blogfa.com

سلام دوست خوبم
میتونم بپرسم حقوق حین تحصیل دانشگاه تربیت معلم چنده
اگه میشه بیا وبم بگو

حقوق؟!!! متوجه منظورتون نمیشم دوست گرامی اینجا حقوق ازت میگیرن والا دبیریها که نسلشون بعد از ورودی 86 منقرض شد ماهی 200 تومن فک کنم میدادن چون بورسیه آموزش پرورش بودن حقوقی در کار نیست

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 08:47 ب.ظ

گوییا باور نمیدارند روز داوری
کاین همه قلب و دغل در کار داور میکنند

واقعا...

مجردی سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 11:22 ب.ظ

سلام ان شاالله همه بچه کنکوریهاموفق باشید

سلام مرسی شما هم همیشه موفق باشید

پریناز سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 11:27 ب.ظ

خاستم بگم معنای حق خوردن فقط مادی نیست،بعضیا حق فکر کردن یا حتی خندیدن رو هم از خیلیا می گیرن.......مث خیلیا که حق شاد بودن رو از من گرفتن ......!!!اما من هنوز بنده ی مخلص خود خدام.برام دعا کنید،امتحان دارم

حرفاتون رو قبول دارم به امید اینکه همه ما مشکلاتمون حل بشه و کسی حقی ازمون نگیره...موفق باشی مرسی از اینکه به وبلاگ خودتون سر میزنید

حامد یزدانی پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 12:46 ب.ظ

فک کنم همین روزا حکم ارتداد این هنرمند هم صادر بشه
والا به خدا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

بیچاره آقای اصفهانی!!
نه بابا معلومه همتون سرتون تو کتابه و اصلا تلویزیون نمی بینید
این شعر تیتراژ یکی از سریال های تلویزیونهههههه
هرشب پخش میشه
البته عمدا زودتر ازینا نگفتم تایکم بخندیم

تبسم سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 04:12 ب.ظ http://ph-h-s.persianblog.ir

مرسی وبت خیلی خوب بود گلم .بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد